jag gjorde ingenting av det som stod på listan

för jag gick inte ens till skolan idag
jag lämnade nyss min varma säng

jag kan bara konstatera: jag har varken ork eller motivation kvar i min kropp. jag minns inte när jag kände mig pigg senast. och jag vet inte om det har med tabletterna att göra. isåfall hoppas jag att den dubbla dosen kickar in snart. för allt känns bara meningslöst. det känns meningslöst att lämna sängen och gå till skolan. det känns meningslöst att göra något alls. vet inte riktigt vad jag ska göra. jag vill bara leva lite för mig själv ett tag. hoppas på att allt kommer tillbaka till mig så småningom.

jag vill bara vakna upp en dag och känna att det faktiskt är värt att kliva upp ur sängen innan klockan tre eller fyra på eftermiddagen.

kommentarer
Postat av: Gabriella Drömer

bara få leva för sig själv ett tag - jo tack.

jag säger precis DETSAMMA...

känner precis så just nu...



Vet massor av viktiga & vettiga saker jag egentligen borde ta itu med.

Brukar göra listor med små [ ] som jag kryssar i då jag utfört det jag ska.



...men det blir inte många ifyllda här inte...

go me.



jag har verkligen inte lust till nånting längre...

ändå FULLT MEDVETEN om att jag borde...

men just nu SKITER jag i det mesta, seriously.

jag BRYR mig inte.

Stannar hemma massor, fast jag kanske inte borde.

jag VILL orka,

men nä, jag venne..



less...



Ett lite längre lov hade inte suttit helt jävla fel heller...





<3

2008-11-06 @ 20:54:22
URL: http://theultimatefling.blogg.se/
Postat av: jessica

jag känner igen mig i allt det där. saker blir sällan gjorda. man orkar verkligen inte. :( <3

2008-11-06 @ 22:28:22
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du gulle :*. har du lust och ses snart och omgående bankkortet så kan man beställa det :9

2008-11-07 @ 14:00:42
URL: http://storyofsusanna.blogspot.com

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0