that's not my name

puh! en lång dag idag!
jobbade från 13:00-23:00

stod i kexchokladhjulet vilket var roligt :) en del människor till och från, partille cup spelas ju nu så det kommer folk from all over. och danska är jag inte bäst på så det tog väl någon minut att fatta att några killar letade efter flume-ride. på det hjulet kan man bara vinna stjärnvinst, om man har rätt nummer det vill säga. så en kille sa att om han vann stjärnvinst så skulle jag få en puss på kinden, och det lyckades jag ju med. haha. en döv person vann och jag fick dela ut priset, åh. sånt är så underbart. de blir så glada :D och folk som skriker av lycka när de vinner, så underbart på något vis. glädje på liseberg. klarade mig ganska bra idag förutom första halvtimman eftersom att de inte visat mig hur man bara trycker ett nummer på fem-nummersbrädan. och så råkade jag trycka stopp en gång. haha. synd. har stått med trevliga människor som vanligt. det är lite småstressigt from time to time, men man klarar det.

köpte nya skor igår för 1000 spänn, mamma betalade, så värt! jag började inte få ont i fötterna förrän jag hade kvar typ 4 timmar på dagen. och då var det ändå så att man klarade av det. awesome. bra dag som sagt :) även om den var lång!

kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en bra dag :) Hur går det med blekningen av ditt hår btw?

2008-07-06 @ 18:35:29
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/
Postat av: jessica

blekningen går väl bra, har inte blekt det på en månad men tänkte nog göra det i veckan (:

2008-07-07 @ 00:24:37
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0