jag måste bara tipsa er om stieg larsson

jag är en aning efter med milleniumserien. har inte varit så här aktiv med läsningen på ett bra tag. men jag hade hört mycket om den första boken och bestämde mig för att äntligen läsa den. åh. inget misstag. jag tyckte att den första boken män som hatar kvinnor var jättebra och jag ville hela tiden tjuvkika framåt i boken för att se vad som skulle hända. sen tog boken slut och jag började på nästa, flickan som lekte med elden, som var ännu bättre. efter två dagar då jag hade orkat läsa första kapitlet så satte allt igång. sträckläsning. och igår satt jag och sträckläste sista halvan av boken. åhhhh. så bra den är! och slutet fick mig i extas. jag måste läsa den tredje. nu.

så om ni inte hunnit läsa böckerna än så borde ni göra det. snarast!

kommentarer
Postat av: itzy

några av de bästa böcker jag läst ! trean är minst lika bra som de andra anser jag :)

2008-12-30 @ 00:48:08

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0