jag känner mig väldigt ensam och övergiven

det känns som om folk går bakom ryggen på mig. du går bakom ryggen på mig. du säger att du inte har gett upp men det kan jag se att du redan har. du gör saker som du sa att du aldrig skulle göra innan, när det var vi. jag vet inte om jag orkar med detta längre. kanske är lika bra att göra slut på eländet. för just nu gör det bara för ont i mig. du verkar redan ha fullt upp, så varför ska vi kasta bort tiden? det är alltid jag som blir ensam och har ont i slutändan ändå. du är inte bra för mig. och jag borde inte ta tillbaka dig, det säger alla. vi passar inte ihop, du kan få vem du vill. jag betyder ingenting längre ändå.

kommentarer
Postat av: -

Låter inte konstigt om han gör saker som han sa att han aldrig skulle göra om det när det var ni.



Nu är det ju inte ni längre!

2008-08-26 @ 19:02:30
Postat av: jessica

fast det är rätt konstigt med tanke på att han sagt att han vill ha tillbaka mig och sånt skit.

2008-08-26 @ 19:05:12
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0