håller nog på att bli sjuk

det känns så i alla fall. för det första har jag börjat frysa väldigt mycket, sover med mjukisbyxor, t-shirt, tjocktröja och strumpor - och filt och täcke på det. huvudvärk som kommer och går. idag mådde jag väldigt konstigt. helt utan förvarning börjar min näsa rinna lite då och då, och jag börjar hosta. det här är inte bra. känner mig väldigt trött och seg också. kanske är ångesten som visar sig i en annan form. och nu nös jag visst. ångest, ja, det har jag allt. men jag var hos doktorn idag och fick nya recept så nu har jag mer atarax om jag tänker för mycket. fick en annan antidepp med, vet inte om han skrev fel eller om jag ska ha den. hm.



på söndag är det fest. först blir det släktkalas för min syster som fyller tjugo, och sen blir det kaninfest. helt underbart.

kommentarer
Postat av: jonnaa

du är sjukt söt! kan inte du lägga ut ett inlägg om hur du sminkar dig? (:

tycker alltid att du lyckas sminka dig så fint.



kram jonnaa. (:

2008-08-15 @ 18:58:24
Postat av: Sandra

nej, du ska inte bli sjuk, jag är ju det också! haha, saknar dig<3

2008-08-15 @ 19:25:08
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: jessica

awww :D jag blir så glad av att höra sånt! det kan jag göra ja (: inte för att jag brukar göra något särskilt med mitt smink men!

2008-08-16 @ 00:05:10
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0