people love to drink their troubles away

igår var det sticky med fina människor, kan väl säga att jag hade jättekul och blev jääättefull. blev nog lite för mycket med fem cider och två vodka/lime. haha. men kul hade jag iaf! stort tack till alla som var där och gjorde allting underbart, särskilt björn som jag alltid kommer älska något enormt. jennie och sophie är bäst. måns räddade mig. sen var busschauffören hur snäll som helst på bussen och gav mig hans flaska vatten, kan väl inte påstå att jag inte spydde.. bara vätska.

nästa gång blir det mer dans och liiiite mindre alkohol kanske.

kommentarer
Postat av: Emma

citalopram funkar för mig, helt utan biverkningar. hoppas dina nya kommer att funka som dom ska!

2009-09-04 @ 13:44:54
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0