sluta drömma om det ljuva livet

håkan hellström har lyckats hålla mitt humör uppe idag

bloggen är flyttad och jag hoppas att allt kommer funka bra
rastlösheten bubblar fortfarande men det är inte lika illa,
för dagen är snart över och om knappt 4 timmar fyller jag år.
ska upp vid 9 ungefär, få paket, sen frisören och lite annat.
charlie kommer, äta mat och tårta och allt som man gör.

självklart sa mamma att hon redan hade tårta tills morgonen
och nyfiken i en strut som jag är frågade jag vart den fanns

sen på söndag åker charlie, vet inte exakt när,
ska börja packa inför hultsfred. på måndagen blir det mer pack,
och sista minuten-shopping och sen är det tisdag!
doktorn klockan 9 och sen går festivalbussen 11.40
då blir det party tills veckan är slut!

PEPPAD INFÖR HULTSFRED? JA.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0