det kanske är dags att gå och lägga sig

det är officiellt söndag, fåglarna kvittrar redan där ute,
och det håller på att bli ljust.

helgen har hittills varit bra, fredagen spenderades med w och j. vi åt tacos, kollade på sagan om ringen och the number 23 - som jag självklart däckade till efter ungefär halva. idag åkte vi in till stan och jag köpte en tröja på carlings! sen har jag mest suttit här. i brist på annat. har tagit lite bilder med, mest oseriösa, haha. kollat på fyra avsnitt av big shots - sjukt bra serie tycker jag. idag ska vi äta ute tillsammans med mormor, blir trevligt.

sen på måndag börjar jag jobba, tänkte att jag på onsdag eller torsdag då jag är ledig ska ta och skriva klart den där jäkla samhällsrapporten så att jag kan få mitt vg och lägga det bakom mig, försöka hinna låna gullivers resor och kanske gymma lite om jag orkar - vilket jag inte brukar göra. heja motivationen.

nu är det läggdags! god natt :)

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0