shut up and let me go

jag har brist på fantasi när det gäller mina rubriker

sitter här och äter yoghurt, det är gott. min mage mår inte så jättebra. gårdagen var rolig, väldigt rolig. jag var aspepp och träffade jennie på grönsakstorget, drog till sticky. träffade sandra. jag orkar egentligen inte beskriva, men det var fezt. kände mig härlig på tre cider men det blev en fjärde också till slut. och sen en gratis drink på det, tack!! blev en del dans. mycket pussar och kramar med sötnosarna. träffade cindy som kände igen mig till slut! och maria som jag inte har träffat på hundra år. och så träffade jag en mimmi som var jättesöt och gullig på alla sätt.

sen åkte jag hem med mamma och pappa, skickade sms och försökte sova.
fast det gick inte för jag mådde så illa, så jag spydde lite och sen var det bra.
haha. självklart hostar jag som ett as, gick inte till skolan och fick vika tvätt som straff.

peace out. laddar upp bilder sen.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0