nu får man inte lyssna på jullåtar längre

så jag måste rensa i min playlist

mamma tänkte byta sin nyinköpta canon 1000d mot min 400d men det blev inte av för den är tydligen mer nybörjarkamera och det kan hon behöva eftersom att hon knappt kan ta kort med en vanlig digitalkompaktkamera. nästa år tänkte jag lära mig min kamera, för det blev aldrig av i år. och den fantastiska undervisningen som vi fick i ettan då vi gick ut fem pers på en kamera och sen tre pers på en kamera gav ju inte särskilt mycket om jag får säga det själv. så mycket för mediaprogram. någon som har lite tips, vare sig det är personliga eller länkar till hemsidor? det uppskattas. :)

det får nog bli ett av mina nyårslöften. fast jag har så svårt för att hålla såna.
1. lära mig min kamera
2. börja träna på friskis&svettis
3. försöka hålla mer koll på mina pengar - inte för att jag slösar något extremt, men skriva upp inkomster och utgifter lite oftare än vad jag gjort nu i år. och försöka undvika att shoppa onödiga grejer som jag ändå aldrig använder.
4. gå till skolan
5. bli svarthårig igen

det får nog duga.

kommentarer
Postat av: Sannie

Visst du passar skitbra i svart hår, men jag tycker du passade mycket bätte i blondt. Du är inte som en annan som försvinner när man skaffar blondt hår!

2008-12-27 @ 21:55:32
Postat av: jessica

fast om jag ska fortsätta vara blond måste jag hitta ett sätt där det är fint :( och blont känns inte som jag. jag vet inte varför. vi får se vad som händer. men jag vill vara svarthårig på studenten.

2008-12-27 @ 23:43:16
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Parre

Jag går en asbra kurs på min skola, Fotografiskbild, och jag har världens bästa lärare, har lärt mig en massa! Vi fotar analogt, framkallar film, kopierar foton osv. Här är en sida som kanske kan hjälpa dig:



http://www.fotosidan.se/cldoc/3659.htm

2008-12-27 @ 23:46:05
URL: http://piwa.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0