i went to liseberg and i all got..

en sån liten låda lyckades jag vinna. pappa vann chips och ett gosedjur till min syrra. och hon vann stjärnvinst på chokladen i tornet och sen på plopp. plus en ask paradis, som jag fick sen, och ett gosedjur. hon gillar inte choklad sa hon, men hon tog med dem hem ändå. härligt att livet är så rättvist. jag hade inte särskilt kul alls. pissväder. fick åka jukebox gratis.

imorgon är sista dagen som jag behöver vara i skolan i år, sista dagen av höstterminen. sen blir det ingen mer hösttermin. inte på ett tag i alla fall. sen är det snart slut på helvetet. 

kommentarer
Postat av: anna

här va vi otrevliga ja ^o)

du som klagar på folk kan ju lämna bloggen och hitta en annan blogg som inte stör dig!

2008-12-19 @ 18:49:06
Postat av: jag

jag är inte otrevlig, bara realistisk och hjälpsam

2008-12-24 @ 12:50:19

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0