det märks att det är jul

min mage är nästan helt full

först var det sill, sardiner, gräddfil och allt möjligt. sen var det lax. potatis. janssons frestelse. renkött, skinka, lammstek, revbenspjäll. potatisgratäng, köttbullar och prinskorv.. allt möjligt. jag åt visserligen mest gräddfil med gräslök och lite lax. sen skulle dom äta risalamalta och risgrynsgröt. sen kom julgodiset. kan väl säga att vi har ganska mycket rester kvar trots att vi skickade med de sju gästerna lite mat.

jag missade att se på kalle anka, men det gör inte så mycket. nu blir det att leva på rester och äta sig tjock på allt julgodis. herre. fick min nokia 6600 slide, lite smink och resten pengar i julklapp. :)

god jul!

kommentarer
Postat av: Sanna

God Jul :)

Fått några fina julklappar :)?

2008-12-24 @ 20:29:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Vad fick du i julklapp?



Ha en trevlig kväll och god jul :D

2008-12-24 @ 20:32:37
URL: http://ferhat.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0