fortfarande ingen aktivitet, i know

men det händer inget i mitt liv, ska väl gå ut och söka jobb imorgon och nästa vecka. var och gymmade idag igen, ska försöka göra det imorgon också. sen får jag besök så det blir inget inlägg till helgen heller.

var och shoppade idag, rosa byxor blev det, ännu ett par. jag har fått dille på färgade byxor. loves it. sen köpte jag mandelolja också, något som jag nyligen har läst om. blev väldigt intresserad så det ska jag testa idag, ska tydligen vara bra till allt - sminkborttagning och annat! om ni kan något annat om oljor och mer naturliga rengöringar får ni gärna berätta!!

kommentarer
Postat av: Dzana

Jag använder vattenfast mascara bl.a. och det går bort DIREKT med iaf olivolja! Svider litelitelite om man råkar få det i ögonen men det händer kanske inte så ofta haha <3

2012-01-12 @ 21:03:20
URL: http://dzanadoo.blogg.se/
Postat av: marika

Alltid när jag inte har tillgång till någon rengöring alls, så tar jag en liten handduk, blöter lite med hett vatten och skrubbar. Försiktigt vid ögonen iof. Sedan tar jag kallt vatten på handduken och duttar lätt i ansiktet. Känns helt okej, speciellt som nödlösning.

Annars tips om Aloe Vera gel, som återfuktning. Nom säger jag.

(Babyolja. Kanske inte helt naturligt, men sjunker in snabbt i huden, man är inte kletig men blir bebismjuk heh.)

2012-01-12 @ 21:12:52
Postat av: Kristìn <3 David

Bra att du skriver lite nu och då iallafall. :)

2012-01-13 @ 09:49:58
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Anonym

tvättar ansiktet med rosvatten (finns att köpa på den exotiska livmedelshyllan eller i mellanöstern livs, framförallt i persiska). Avocadoolja använder jag som värmeskydd när jag plattar håret och efteråt kör jag i lite arganolja. :)

2012-01-21 @ 22:35:40

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0