life as it is

just nu, vill:
- ha ett jobb
- ha mitt körkort typ

orkar inte något dock. väntar på att se om jag kommer in på någon kurs till våren. väntar på bättre tider. äter valdoxan som bara gör mig illamående och ger mig huvudvärk. har det jävligt jobbigt. har ingen ork. vill typ inte leva fast ändå. vill tatuera mig, snart bara två veckor kvar. vill resa. vill ta det jävla körkortet. måste läsa teorin. väntar på att höra från balder. har ingen kontakt med psykiatrin. borde ha det.

vill åka iväg. plugga kanske. jobba kanske. alla lever livet och jag är fast i mina egna tankar. allt bara faller ihop. men har iaf några fina vänner kvar. vill träna.

måste köpa julklappar.

så ja. så spännande är mitt liv. jag bor på mitt rum. det är därför jag knappt uppdaterar. ni kan ju kika min tumblr eller något. missjessecupcake.tumblr.com typ

kommentarer
Postat av: Anonym

du är din egen värsta fiende och därmed också ditt enda hinder. ta tag i dig själv, ge dig fan på det och bara dra utomlands och plugga eller något. när du kommer ur depp-bubblan och hittar en mening med livet kommer det bli bra. tro mig.

2011-11-21 @ 19:49:20
Postat av: jussi

Känns som att du beskriver mig, fast istället för att vilja ha ett jobb vill jag bli färdig med skolan (gör färdigt några kurser i efterhand) så om du vill känna dig bättre kan du alltid jämföra dig med mig. men tänk att tillslut blir det bättre, det bara måste bli bättre någongång.



På tal om något annat, har du förslag på nyårsklänningar? Du har så bra smak och jag hittar typ inget!

2011-11-21 @ 20:53:27

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0