im blazin


kommentarer
Postat av: A

Hello! Undrar bara vad du tycker om sleeks pout paints? :) Och vad hade du rekommenderat att man måste köpa om man ska bestlla från sleek? :)

2011-11-27 @ 18:21:28
Postat av: jessica

sv: deras ögonskuggepaletter är grymt bra!! Bad Girl i-Divine Palette är favoriten, deras pout paints är okej, men de delar sig väldigt lätt upplever jag, och med det menar jag att själva färgen och glosset delar på sig så ibland får man ut en klick genomskinligt gloss innan färgen kommer! tror man måste röra väldigt mycket på dom för att motverka, men man behöver bara väldigt lite färg vilket är grymt bra! sen har jag ett rouge som jag ääääälskar i färgen pixie pink!



sen har jag hört bra grejer om deras läppstift och pout polishes också. så det går nog inte att ta fel vad man än beställer!

2011-11-27 @ 21:19:03
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: A

Okeey, tack för svaret ! :)

2011-11-27 @ 23:14:44

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0