träffade ju en läkare idag

inte för att någon bryr sig, men ändå!
han var grym, bäst av alla jag har träffat hittills.
satt och pratade om vad jag gör på fritiden och vi kom in på musik. han lyssnar tydligen på green day och tycker att deras musik är lite heavy. haha. rolig kille.

sen pratade vi medicin.
ska trappa ner lamotriginen och se om det blir någon skillnad, blir det inte det så sätter jag ut den helt och så testar vi något annat, som är mer serotoninhöjande. inte bra att äta cocktails liksom. sen fick jag utskrivet theralendroppar, blir intressant att testa. ska även gå och ta blodprover för att kolla alla värden, hade tydligen lågt värde på något senast jag tog det.

grymt skönt att träffa en sån läkare. tog ju bara ett halvår sisådär. och nu är väntetiden på typ tre månader. menmen.

kommentarer
Postat av: gia

Skönt att du fick en sådan läkare. Jag har haft otur med mina, Monotoma och tråkiga. Men man ska vara glad om man får tid med dem. Kämpa vidare för de blir bättre. toppen blogg btw :D

2011-03-05 @ 02:26:34
Postat av: sofia

var glad att du fick en bra läkare! min första läkare med bup var värdelös, sen fick jag en awesome på vuxenpsyk, tror du inte hon slutar? gah. så nu står jag med en kass psykolog och valet om jag ska börja med stilnoct eller ej. livet är så underbart

2011-03-05 @ 02:40:23
URL: http://talk-dirty-to-me.tumblr.com/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0