DAY 08 - the contents of your fridge

kan ju bli tråkigaste inlägget någonsin, vår kyl är sjuuukt tom.
fast pappa kom nyss hem med fem mjölkpaket, yoghurt och filmjölk!


lax, rökt kalkon, kaviar, ägg, smör, gräddfil, marmelad, creme fraiche, öl.
jordnötssmör som är slut, mer eller mindre.

ost, potatissallad, mjölk, vin, mineralvatten.

marmelad, rödbetor, senap osv. citroner, bananer, purjolök, rödlök..

frågan är: vad fan äter jag egentligen?
det går åt en väldans massa mjölk, säkert 6 liter mellanmjölk i veckan. och då är det bara jag och pappa som dricker det. jag dricker alltså upp typ all mjölk. jag äter ost, rökt kalkon, lätta.. tror inte att jag äter så mycket mer ur kylskåpet.


vad finns det för gott som man kan äta?
är lite trött på att äta samma grejer hela tiden.

kommentarer
Postat av: Kristìn <3 David

ska man ha jordnötssmör i frysen? har aldrig haft det i frysen, bara i ett skåp :p



bor ju i en lägenhet med bara min sambo och chinchilla, så jag vi har inte så mycekt i kylskåpet. x) fast nu igår var vi på coop obs och då fick man 8 paket med köttfärse till 100,-!

2011-03-23 @ 19:30:02
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0