cheeks!

Hej! Har lite till frågor angående cheeks. Var det väldigt svårtläkt för dig (har läst många skräckhistorier) och ungefär hur mycket kostade det? :)

för det första:
mina kostade 800 kr
för det andra: ja, dom är svårläkta men jag har haft tur. det enda jag har råkat ut för är att det har blivit irriterat när jag har tagit ut dom, för det kan vara lite knepigt att få in dom igen. men det är ju ganska tjockt vid kinderna. mina har nog inte läkt helt än, för det kommer fortfarande lite gulaktigt klet ur dom ibland. minns inte vad det heter. men jag har inte haft några andra problem :) var jätterädd för att det skulle bli såna fula hudflärpar som en kompis fick.

kommentarer
Postat av: Kristìn <3 David

aw, tur du har haft då :D vill också ha cheeks men vet som inte helt om det kommer passa mig!

2011-01-06 @ 23:48:09
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0