ARG :(

får seriöst flippen
tror ni inte att jag har fått en kallelse till en NY LÄKARE
läkaren som jag hade innan var den enda som jag gillade
och en av två som jag har träffat mer än en gång och som var vettig
och nu måste jag tydligen byta läkare??? ARG
men mamma ska kolla om jag kan gå hos läkaren jag hade,
fast i mölnlycke där han också jobbar, hoppas att det går

av de läkare som jag har träffat de senaste 2½ åren på psykiatrin
vilket är typ minst åtta olika och mer än tio olika har skrivit ut recept
så är det bara en läkare som jag har gillat, och nu måste jag byta
visst, han har tre månaders väntetid men han är grym, så det är värt

kommentarer
Postat av: s

vet hur det känns, hoppas det löser sig för dig!

2011-08-31 @ 22:21:32
URL: http://talk-dirty-to-me.tumblr.com/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0