klippa mig på torsdag

jag blir så deprimerad. har suttit och kollat på bilder och försöker komma på hur jag vill klippa mig. för det är nog dags att verkligen klippa det. hur mycket jag än vill att mitt hår ska bli långt och fint, så måste jag klippa det.


såååå fint. får ta tummen ur och fixa löshåret som ligger och skräpar.
och egentligen vill jag ju bleka det så att jag kan köra regnbåge i håret, men det kommer inte hända. så nu sitter jag här och deppar. hur ska jag klippa mig? det blir ju topparna, och antagligen klippa upp det. men någon form av lugg? vet ej.


kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska klippa upp det, och ha en lite taggig lugg!

2011-04-26 @ 22:31:47
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska klippa en riktigt kort lugg eftersom att du har sjukt fina ögonbryn.

2011-04-27 @ 20:33:24
Postat av: emma

kort lugg, ja!

2011-04-27 @ 21:50:49
Postat av: Kristìn <3 David

kör regnbåge!

2011-04-29 @ 16:10:17
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0