DAY 28 - if you won one million dollars, what would you do with it?

en miljon dollar är ungefär 6,5 miljoner kr.
först hade jag gett 2 miljoner till mami och papi.
sen hade jag skänkt 1 miljon till diverse organisationer, typ wwf och unicef.
sen hade jag satt in 2,5 miljoner på mitt sparkonto.

då har jag en miljon kvar att spendera.
sen hade jag beställt en resa till mig och mina vänner.
hade antagligen skaffat en egen lägenhet också.

hade väl spenderat lite på det här också:
- tatueringar
- skor
- kläder
- smink

hade använt pengarna främst till kommande studier.
men åh, det hade suttit fint med så mycket pengar.

kommentarer
Postat av: Petra

Jag vet visserligen inte hur mycket lägenheter kostar i göteborg, men för den där miljonen du har kvar att spendera skulle du inte ens få en etta på 25 kvadrat här i stockholm haha. Eller du kanske menade att du skulle använda en del av de 2,5 du satte in på sparkonto? :(

2011-04-17 @ 19:26:11
Postat av: jessica

petra: jag skulle inte köpa en lägenhet :) bara hitta en liten etta att hyra!

2011-04-17 @ 20:14:53
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0