DAY 26 - school - favourite subjects + grades


jag älskade skolan när jag var yngre, hade det väldigt lätt för mig, låg före alla andra när det gällde matte och engelska, jag var rätt smart back then. det gick väldigt bra för mig i det mesta fram tills man började få betyg och sånt. då blev det stressigt, och då gillade jag inte att vara i skolan längre. hade ingenting att göra med skolan i sig för det var en sjukt bra skola, absolut. men när jag blev tonåring kom också ångest och depression, vilket inte gjorde det hela bättre.

favoritämnen i grundskolan var engelska och svenska.

sen blev det gymnasiet, trivdes rätt bra i början. hade en rolig klass.
frånvaron låg på 3,6% i ettan, var skoltrött redan då. deprimerad och ångest, det kom oftare och i tvåan skolkade jag lite mer och frånvaron låg på 20% och i trean gick det verkligen utför - tror jag lyckades med 50% frånvaro. låg hellre hemma och sov istället. tog studenten 2009 men fick mitt slutbetyg 2010.


favoritämnen i gymnasiet var psykologi och religion.
gick ut med två IG - idrott och medieproduktion b (väldans massa frånvaro), fem G, femton VG och åtta MVG. tycker att jag lyckades rätt bra ändå med tanke på min frånvaro.

kommentarer
Postat av: Kristìn <3 David

känner mig igen i din historia med frånvaron :(

2011-04-15 @ 18:51:47
URL: http://xoxomassacre.blogg.no/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0