DAY 22 - what would you wish for if you only had one wish?

om man kunde få hundratjugotusen önskningar till hade jag tagit det, men om det bara är EN önskning så hade jag svarat en bra värld, utan krig och sånt onödigt. men den här frågan syftar väl lite mer på mig själv. och då hade jag svarat lycka.

om jag bara fick önska mig en sak, så skulle jag vilja vara lycklig. det är allt, vilket iofs är väldigt mycket att önska om. men att få slippa vara ledsen och må dåligt och inte veta varför.. att ständigt gå runt med ångest i magen och att ständigt känna sig ensam och övergiven, att känna sig oälskad och tom, att inte se någon mening med livet och att inte se något ljus i slutet av tunneln, det hade jag gärna sluppit. bara för en stund.

kommentarer
Postat av: Kristìn <3 David

Det var ett fint önska ;)

2011-04-12 @ 09:13:07
URL: http://xoxomassacre.blogg.no/
Postat av: Sabrina

Skulle önska samma sak!!

2011-04-12 @ 18:17:09
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0