ångest

fun fun fun
you know what it is

kommentarer
Postat av: hej

Asså, detta kanske låter jätte cheesy men whatever, hoppas du uppskattar denna kommentar lite ändå. Jag har följt din blogg så länge jag kan minnas och jessica, du är så jävla vacker! och jag känner dig ju inte personligt men du verkar vara en riktigt go tjej, och smart, kloka tankar. Jag satt o lyssnade på city & colour och kom och tänka på dig då, förj ag vet att du gillar dem typ. deras texter är fan det bästa som finns. Du kommer inte må dåligt hela livet. det kommer bli okej, även om det tar tid. jag lovar. du är inte ensam. seriöst, bara stå ut, fortsätt kämpa. för det finns alltid någonting som är bra man kan hitta i nånting. jag hoppas med hela mitt hjärta att du fixar detta! ta åt dig åt alla stärkande kommentarer, för de är sanna.

"never stop running. ever. just don't stop running"



kram som fan. du är behövd.

2011-04-30 @ 00:29:06

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0