nu förstör jag för alla er som ska ta körkort..

..men riskettan kan vara något av det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. bortsett från handledarkursen. SÅÅÅÅÅÅÅ TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT. kursen är på 3½ timma och ska man sammanfatta allt som blir sagt är det ungefär såhär:
- alkohol är inte bra när man ska köra
- det är inte bra med droger
- är man trött kan det hända olyckor
- statistik
- här är en folköl, såhär många procent alkohol är det, motsvarar såhär många cl.
- blablablablaonödiginfosommanredanvetblablabla

sen jobbade jag. och världens lilla gulletjej sa att jag hade en fin fläta.
ville bara äta upp henne!!


kommentarer
Postat av: Anonym

lol. informationen man får där är i för sig väldigt viktig och intressant. din trafikskola kan ju inte vara något att hänga i granen om du kände sådär efter???

2010-09-04 @ 01:23:52
Postat av: Kristìn

hahahaha xD

aww söt tjej då!

2010-09-04 @ 12:10:24
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0