i feel so naked

såhär ser det ut just nu.
klädpolicyn på mitt jobb är extrem. man får inte ha vita strumpor.

grejen är den att jag accepterade att jag inte fick ha piercingar när jag började jobba. tog ut dem jag hade i läppen och hade retainer i min septum. sen gjorde jag den i näsvingen. ingen sa någonting, det fanns andra på min avdelning som också hade det. då hade jag oftast plastsmycke med lite glitter. men nu har jag haft ett mini-labretsmycke i eftersom att nässkruvarna är värdelösa. ingen har sagt någonting, har jobbat sen april. var aningen orolig angående mina kinder när jag började jobba, ingen kommentar där heller. har fått en hel del komplimanger från gäster.

men nu är det tydligen inte okej att ha en liten kula i näsan. så jag satte i en nässkruv i plast. mer diskret, heh. kanske inte ens får ha det eller mina stavar i kinderna. får se vad som händer.


råkade skada mig idag. haha.


kommentarer
Postat av: Kristìn

vad lent!

vemfan bryr sig om man har en tinytiny kula i näsan på jobb eller om man har piercingar at all!

2010-09-06 @ 09:18:13
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0