en ganska bra dag faktiskt

av någon okänd anledning var jag på bra humör idag - det händer inte ofta. fint väder, skulle stå med två sköna personer, hade rast med ett fint gäng.. de två första timmarna var det en del att göra, delade ut fem stjärnvinster!! det brukar aldrig vara mycket folk i twist så tidigt på dagen. och alla var trevliga! hade jätteroligt i hjulet med mina arbetskamrater och det var fiiint. fast jag hade ont i magen hela dagen och sen började jag må dåligt. blev jättetrött och kände mig febrig. :(

så nu sitter jag här och försöker krya på mig, sista dagen imorgon och då är det avslutningsfest! måste vara helt frisk då. hoppas att ni har haft en underbar lördag och njutit av solen :)

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0