sämsta dagen ever igår.

det är en lång historia. men kan ju säga att jag inte fick se es hälften av de banden som jag ville se. fick höra lite av hit the lights och se my passion. sen inget annat. för idioterna som arrangerar hade släppt för många biljetter, så alla kunde inte få plats där inne. så jag och en jävla massa till missad de flesta banden. jättekul.

ba, tja. kom från sverige för att se breathe carolina, the rocket summer, new found glory och lite annat. men nä. jag får stå ute i en kö som inte rör sig på en och en halv timma för att någon arrangerar dåligt. seriöst. fuck slam dunk.

kommentarer
Postat av: mimi

say what?

låter ju fckin retarded. hade lackat som fan, ska man arrangera en festival får man ju fan va lite seriös o det där lät ju jävligt oproffsigt

:(

2010-05-30 @ 23:42:13
Postat av: Kristìn

:( awwwwwww!

2010-05-31 @ 02:27:56
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0