kan lika gärna göra det till ett inlägg.

Åhh, vilken foundation använder du?
- för tillfället är det liquid foundation från make up store
den är för normal till torr hy. använder den i färgen milk.

är så jävulskt sugen på att pierca tungan.
vore jätte tacksam om du kunde svara på några frågor bara.
1. gör det ont???
2. sliter det på tänderna?
3. trivs du med din piercing? :)
4. hur lång tid tar det innan man kan äta normalt igen?

1. nej, särskilt ont gör det inte!
2. tror inte att det har slitit så mycket faktiskt. men det kan ju göra det. lätt att man råkar bita på staven också vilket inte är bra för tänderna. men jag ska byta till plaststav tror jag. borde inte slita lika mycket.
3. haha ja det gör jag väl. det är inte min favorit men jag gillar den!
4. en vecka ungefär, det tog det för mig iaf. blir mycket flytande och lättuggad mat. isglass i mängder.

kommentarer
Postat av: Kristìn

Jag tog i tungan på måndagen, och nu kan jag äta helt normalt igen ;) fast har ju skitlång stav nu i 2 veckor till -_-

2010-03-22 @ 09:31:30
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0