alice in wonderland soundtrack

fråga mig inte var min huvud har befunnit sig, men inte förrän igår kom jag över soundtracket till alice in wonderland. och blev ganska förvånad. hur kunde jag ha missat det här? jag trodde att det bara var twilight, transformers och liknande filmer som hade sånt här kickass material.


1. Alice - Avril Lavigne
2. The Poison - The All-American Rejects
3. The Technicolor Phase - Owl City
4. Her Name Is Alice - Shinedown
5. Painting Flowers - All Time Low
6. Where’s My Angel - Metro Station
7. Strange - Tokio Hotel and Kerli
8. Follow Me Down - 3OH!3 featuring Neon Hitch
9. Very Good Advice - Robert Smith
10. In Transit - Mark Hoppus with Pete Wentz
11. Welcome to Mystery - Plain White T’s
12. Tea Party - Kerli
13. The Lobster Quadrille - Franz Ferdinand
14. Always Running Out of Time - Motion City Soundtrack
15. Fell Down a Hole - Wolfmother
16. White Rabbit - Grace Potter and the Nocturnals

kommentarer
Postat av: ina

har du ett filmen? va den bra? :)

2010-03-10 @ 09:49:50
URL: http://ssbsw.blogg.se/
Postat av: -

de är super bra låtar!

2010-03-10 @ 13:30:41
Postat av: Gia

alla låtarna är toppen, men 3Oh!3s Follow me down är den bästa :D

2010-03-10 @ 18:57:44

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0