13 timmar och 14 grader.

jag hade ingen lust att ta mig upp ur sängen när alarmet började tjuta vid tolv. så jag låg kvar fyra timmar till. drömde mardrömmar om slam dunk. och en jävligt stor hemmafest. men sen lämnade jag sängen och tog ut min vovve en snabbis. började pirra lite i magen när jag såg att det var fjorton grader och att en massa snö hade smält bort sen igår.

hade skinnjacka på mig för första gången igår. snart är det dags för converse och sneakers. solbrillor ska finnas i väskan 24/7.

kommentarer
Postat av: ellinor

underbart med vår i Göteborg lagom tills när jag åker dit! :D har tröttnat på snön här uppe.

2010-03-25 @ 20:04:14
URL: http://hittaclownfisken.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din skinnjacka? :)

2010-03-26 @ 17:22:53

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0