mitt liv är tråkigt. jag erkänner.

jobba fem dagar i veckan. varav de flesta är långa och sena pass. som man blir svintrött av. hinner inte göra något innan jobbet, och sällan något efter heller. men snart är det onsdag!!!! det betyder ju bara en awesome grej... ECLIPSE!!!!!

men innan dess ska jag jobba imorgon, 10.45-20.30. och sen kanske dra på tjejkväll med några jobbarkompisar. vilket jag tycker är jättetrevligt! att ens bli inbjuden till något sånt är fint, har för det mesta en känsla att alla inte gillar mig direkt, haha. på tisdag ska jag till en psykolog på mölndals sjukhus. fortsätta utredningen. spännande.


kommentarer
Postat av: takai

UURGH JAG VET MAN BAARA ASDJAÖSDKLSAP JD<3<3<<333< typ xD

2010-06-27 @ 22:02:51
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Kristìn

awww, hoppas du får det kul imorgon då, du är så söt!

2010-06-27 @ 22:29:54
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0