iphone 3gs med telia refill!

just nu pågår en tävling hos telia där man kan vinna en iPhone!
och det finns väl inte en enda människa som inte vill ha en?
mest för att kunna facebooka hela tiden, haha.
jag vinner ju aldrig tävlingar, men why the hell not?

hur många fria sms får du varje månad med Telias abonnemang MAX 25?
man får 5000 fria sms inom sverige, vilket är sjukt bra med tanke på att jag sms:ar som en galning. och självklart har jag det här abonnemanget och har haft det i över ett år och är väldigt nöjd.

motivering:
det är snart dags att införskaffa sig en ny mobil, har tyvärr haft en del problem med min nokia 6600i slide - trots att den har varit inne på lagning. den beter sig som en dator ungefär, hänger sig och stänger av sig själv. så en iphone hade ju inte varit fel att ha - kunna kolla facebook, ta snygga bilder och leka med olika appar. iPhone har allt man behöver och inte behöver.


kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr är det dåliga tider för iphone just nu.. de gamla iphonemobilerna (typ 3g och 3gs) får problem med det nya operativsystemet (ios 4). jag har en 3g med det os:et och det går segare än nånsin.. det hänger sig och det går knappt att surfa.. usch och fy

2010-07-15 @ 21:12:39
Postat av: Sofia

prova uppdatera din telefon via datorn.. det ska man göra ibland och det hjälper mot såna saker :)

2010-07-17 @ 12:01:47
Postat av: Stefan

Vann du mobilen?


give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0