orphan & antichrist

jag och jenny bestämde oss för att kolla på den här filmen igår. åh jävlar, säger jag bara. den var inte så läskig. mest obehaglig. inget man kunde förvänta sig direkt. speciell film!

sen såg vi antichrist, fast jenny somnade. den var konstig. väldigt speciell. inte vad jag hade väntat mig alls. det som imponerade mig mest med den här filmen var fotot. sjukt fint verkligen, prologen var särskilt bra gjord. svartvitt. det är ingen skräckfilm, den är bara störd egentligen. men åh så fint gjord.


kommentarer
Postat av: P

hej!

tänkte fråga dig ang gymnasiebetyg.. känns enklare än att fråga någon inom skolan liksom. är extremt skoltrött nämligen, och undrar om du kanske vet hur det är om man får ig i matte b (eller annan grundkurs)? har du fått det, eller fick du ig i andra kurser och hur gör det isf? blir inte riktigt klok på konsekvenserna, vad man kan läsa igen på komvux etc.. så om du har tid/lust att svara vore det jättesnällt! :)

2010-01-21 @ 17:06:55
Postat av: Justine

Jag såg antichrist på bio och det måste ha vart det sjukaste jag gjort haha! Udda film, men jag håller med dig om att den va grymt snygg :D

2010-01-21 @ 22:55:21
URL: http://justineboonyai.blogg.se/
Postat av: jessica

P: jag lyckades faktiskt ganska bra med matten, men så länge man har godkänt i matte a tror jag att det brukar gå bra. man kan nog läsa upp det på komvux om man vill :) grejen är att matte är inte viktigt egentligen i yrken som inte har med det att göra, men har man läst mycket matte är det större chans att komma in på olika utbildningar - vare sig man behöver använda sig av matten eller inte. :/ jag fick ig i idrott, tänker låta det vara och sen har jag ig i historia a som jag tänker läsa upp på komvux! jag är ingen expert. du kan alltid prata med din syo om det :) dom brukar veta!

2010-01-22 @ 13:40:58
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så jättemkt :)

2010-01-23 @ 17:56:42
Postat av: Bella

så mysig tjej i antichrist. skittrevlig verkar hon vara

2010-01-24 @ 20:36:08
URL: http://dumbfounded.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0