i had it all planned out

men sen gick det sådär med att gå och lägga sig, sen när jag väl hade gått och lagt mig kunde jag självklart inte sova. låg vaken i tre timmar. sen däckade jag runt klockan 7 och då kraschade alla planer som jag hade om att gå upp klockan 8.

träna, frukost, duscha, fixa mig, shoppa lite grejer, terapeut, in till stan, träffa toby, träffa elsa, gå på bio.

har bara hunnit med att duscha, ska fixa mig och käka frukost och sen blir det stan. bangar terapeuten idag och träning med. heh. underbart alltså. JAG KLARAR INGENTING.

kommentarer
Postat av: lilli

det göru visste! :)) man behöver ju inte hinna med allt på samma dag liksom, det vore overkill.

2010-01-12 @ 19:33:54
URL: http://ssparklinggunpowder.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0