cole mohr for h&m

en av mina favoriter när det gäller manliga modeller



MUMS

kommentarer
Postat av: Miki

mumma!

2010-01-17 @ 18:50:32
URL: http://mikib.blogg.se/
Postat av: Anonym

kinda sweet.

har du någonsin blivit intresserad av en kille igenom internet? Saken är den att jag vet inte om jag vågar träffa honom..tankar som "tänk om han inte alls tycker om hur jag ser ut, hur jag är" osv. kommer ständigt upp. mitt självförtroende har träffat botten. vill så jävla gärna.. men samtidigt inte. hatar att göra människor besvikna.. åh :(

2010-01-17 @ 19:32:04
Postat av: jessica

det har jag. så jag vet vad du menar! men man vet aldrig förrän man har tagit steget. tänk om du inte träffar honom och så kommer du kanske ångra dig och tänka på det jättelänge. träffas och fika eller något som inte känns så pressat, och bara se hur det går. man kan inte alltid klicka med folk. :) jag tycker att du ska ge det ett försök!

2010-01-17 @ 21:10:46
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, jag vet.

har redan missat en chans till att få lära känna en underbar person.. just på grund av att jag inte vågade. så less på mig själv.. jag whinar över att jag inte har någon, och jag är för feg för att träffa någon. haha.. helt stört.

2010-01-17 @ 23:43:11

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0