drömde att jag blev riven av en tiger

fast det var ingen tiger, det var en lejonhona, men alla sa att det var en tiger.. vi var i slottskogen och jag satt på gräset. hade min kudde och täcke med mig. ed westwick var där hihi, gick förbi mig några gånger. åhhh. sen blåste min kudde iväg. så jag sprang för att hämta den. men så såg jag plötsligt en tiger(lejonhona) och ropade på några som stod längre bort. och sen skyddade de mig. men sen hade jag tydligen blivit riven på mitt vänstra smalben. och var tvungen att skära upp där den hade rivit mig för att det skulle läka snabbare. skulle tatuera mig veckan efter(nästa vecka ju) och då gick det inte på det benet

lite nojjig över gadden kanske?

kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Vilken läskig dröm :)

2010-02-11 @ 20:23:33
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0