vilken kväll...

kan inte ens berätta allting som har hänt.
det var lagom fest i början iaf. sen gick allt på superspeed. skrek lite, grät lite, pussades och kramades en del. träffade människor som jag älskar och människor som jag har saknat och både och. jag vet inte hur jag ska hantera allting. jag kan inte ens ta hand om mig själv, hur ska jag kunna ta hand om alla andra? de behöver hjälp och jag kan inte lämna dom i sticket. kan inte överge dom. men vad ska man göra? jag är så jävla trasig och skör. jag vill inte att mina vänner ska må dåligt eller ha problem, jag vill ta bort all smärta och oro och ångest. försöker göra allt men lyckas inte med något.

fick inte ens något ragg idag, ingen vill ha mig. jag är värdelös. tror att jag behöver gråta. bläh. känner mig så jävla misslyckad.

kommentarer
Postat av: sandra

ta det lugnt!

du är långt ifrån misslyckad.

skulle mer än gärna ha ditt utseende

vet flera som känner detsamma.

sorligt nog är utseende nästan det enda jag kan

döma hos dig eftersom jag inte känner dig.

men du verkar vara en fin person

och det finns inte så gott om fina person

inte egentligen. så försök, du är bra.

2009-09-11 @ 07:12:42
Postat av: Emma

ett ragg är inte hela världen, försök se det så.

2009-09-11 @ 13:17:37
URL: http://classicreeboks.blogg.se/
Postat av: mli

du är verkligen inte misslyckad eller värdelös.

känner dig inte, men du verkar vara en sjukt bra person. och dessutom är du riktigt vacker!

2009-09-11 @ 18:38:25
URL: http://mlicancel.blogg.se/
Postat av: A

http://moa-fatamorgana.blogspot.com/2009/09/ska-vi-halla-handen.html



Det var så fint att jag nästan grät när jag läste.

2009-09-11 @ 20:55:46
Postat av: jessica

sandra: känns bara som om allting går åt fel håll. det händer så sjukt mycket här i göteborg just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allting samtidigt som jag måste tänka på mig själv. vill inte behöva göra det, vill ta hand om mina vänner. det känns som om dom behöver mig. önskar att jag kunde göra allting samtidigt och att jag var starkare.



emma: jag vet.. det kändes bara fett jobbigt då.



mli: tack så mycket! :)



a: jag grät när jag läste. det var mycket fint.

2009-09-12 @ 01:32:12
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: lali

Kom hit så tar jag hand om dig sötan!

det ordnar sig. allt löser sig med lite pepp-lali <3 haha

2009-09-13 @ 17:20:02
URL: http://battlecat.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0