sometimes perfection can be perfect hell

nej, vet var inte roligt. jag blev aldrig pepp. jag är irriterad och inte bara på mig själv. jag orkar inte med känslor och jag orkar inte med att det redan är höst. jag vet att folk har egna problem och att de för det mesta bara bryr sig om sig själva, fine, jag klandrar dom inte. men det hade varit trevligt om någon brydde sig tillräckligt mycket för att fråga om dom skulle komma och träffa en efter att man sticker därifrån.

ska leta upp något att tröstäta. för annars vet jag inte hur fan jag ska dämpa den där jävla ångesten.

kommentarer
Postat av: Deniz

Men åh, vilka vänner :( Jag hoppas vi ses på Paramore i Sthlm sen om du ska dit :)

2009-09-24 @ 22:38:51
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: zelda

skulle du vilja prata på msn någon gång kanske? jag är typ alla mina vänners hobbypsykolog eller nåt sånt lulz

2009-09-25 @ 02:55:14
URL: http://kyligoesdisco.blogg.se/
Postat av: zelda

åh moget att skriva fel på sin egen bloggadress ;D boooooo

2009-09-25 @ 02:56:06
Postat av: Anonym

alltså får en känsla av att dina vänner inte inser vilken fin person du är :( känner ju inte dom, men kan verkligen inte tänka mig att de skulle kunna vara smartare och bättre än dig!

2009-09-25 @ 10:41:42

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0