oj oj, sa farbror doktorn.

vi behövde vänta ungefär 1½ kapitel ur harry potter och halvblodsprinsen, sen fick vi komma till kassan. väntade i typ två minuter, fick komma in i ett rum och sen vänta tjugo minuter på en doktor. han bröt grovt på tyska och jag gjorde mitt bästa för att inte skratta. han konstaterade efter en snabb titt i örat att jag hade både öroninflammation och hörselgångsinflammation, oj oj sa han.

så nu blir det penicillin och sånt där. men jag är glad.
"det finns nog ingen som blir så glad att få reda på att man är sjuk som du"
jag gillar bara att veta läget och slippa gå runt och tro massa saker.

kommentarer
Postat av: Anonym

oj. haha känner mig dålig nu, brukar alltid klaga på olika krämpor men aldrig ha något fel på riktigt...hehe. du verkar vara sjuk så ofta :(

2009-09-30 @ 20:06:52
Postat av: jessica

haha nejdå. jag klagar en hel del jag med, fast oftast så beror det på att jag har många fel hela tiden :D vet inte när vi ska försöka ta reda på vad som är fel på mig när det gäller förkylningen som jag har haft väldigt mycket till och väldigt lite från i 1½ år nu. börjar bli jobbigt. grejen är att jag nästan aldrig blir mer sjuk än förkylning/hosta(fast det är ganska ofta) och ibland feber.



men jag får aldrig magsjuka, halsfluss, influensa eller något sånt roligt :(

2009-09-30 @ 20:37:09
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: P

öroninflammation är fan hemskt :(

2009-10-02 @ 01:16:59
Postat av: jessica

P: jag kan fortfarande inte höra ordentligt på mitt öra :( det suger!

2009-10-02 @ 12:56:52
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0