jag lovar att jag ska uppdatera er om allting

men först ska jag bara dra lite tråkiga och ointressanta saker!

jag är inte frisk någonstans haha, det är ganska sorgligt faktiskt när man tänker efter. men idag var jag i alla fall på ifk-kliniken, läkaren trodde att det bästa för mig är att börja träna tre gånger i veckan för att bygga upp muskler. det är inte aktuellt att skära i mig än! han konstaterade att jag var extremt överrörlig - ingen överraskning. så nu ska jag försöka komma igång med att träna.

angående min viktuppgång vet jag nu att det antagligen beror på att jag äter mirtazapin. ska till psykiatrin imorgon och berätta att dom för det första inte fungerar och för det andra gjort att jag gått upp i vikt. så sen blir det väl att pröva ännu fler mediciner. men vad gör man?

ska uppdatera er om saker och ting, måste ladda över 1500 bilder ungefär till datorn från min kamera.. har mycket att ta itu med. har nyss kollat igenom all mail i alla fall. vet inte vart jag ska börja. måste rensa ut min tredje gaderob på skräp så att jag kan ha kläder där istället om allting ska få plats. behöver galgar..

kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

om du ska slänga något kan du skicka det till mig!

2009-09-06 @ 15:50:11
URL: http://xoxomassacre.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0