jag kommer med så jävla bra idéer

igår kom jag på att man kunde göra en spybok, tyckte att sophie skulle pitcha det som sitt projektarbete.. men hon var nog inte så pigg på det. men om vi är knäppa nog så blir det nog av ändå. herre. vi är ju helt blåsta. visst är det kul? haha. och sen så sa jag ju världens roligaste skämt men det kan jag inte lägga ut här för det handlar om en viss person..

och nu... VEM SKA DEJTA JESSECUPCAKE?
det ser ganska tomt ut på killfronten så vi kör på auditions som i idol, frågan är väl vilka som ska sitta i juryn.. blir hundra gånger bättre än linda rosings program. sophie ska leta upp deras hemligaste hemligheter.. sen ska vi ha dom i koppel nere i källaren.

kommentarer
Postat av: victoria.

hey! länkade till dig i min blogg, la upp en print på av din header, hoppas det är ok? :)

2009-09-27 @ 17:34:48
URL: http://victoriamedc.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hehehe en spybok? är det som en dagbok där man skriver typ



när- 1a december

vad -spagetti

var - i mitt ex säng

varför - hatade honom

hur mycket - ganska mycket



gillar idén med vem vill dejta jesse ;D

2009-09-27 @ 17:46:19
URL: http://tjelsi.com

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0