det blev mycket mat i usa

korv och bröd - chicago style.
och min turkey burger.


svingoda cupcakes från the swedish bakery.

ben&jerry's i mängder, det slutade med att jag tog peanut butter ice cream with peanut butter cups.. något av det godaste jag ätit i hela mitt liv. dom hade bland annat turtle soup, mint chocolate cookie, chubby hubby, s'mores, oatmeal cookie chunk, mission to marzipan och cinnamon buns.

dunkin donuts är en av de bästa uppfinningarna ever, tillsammans med baskin robbins.. mhm!! drack en svingod citrus- och jordgubbssmoothie där. himmelskt.


på the cheesecake factory hade dom över 30 olika sorters cheesecake, jag åt en bit white chocolate caramel macadamia nut cheesecake. himmelskt.

i new york var jag och mamma galna nog att testa chokladpizza - något som vi hade sett på food channel någon vecka tidigare. från max brenner, chocolate by the bald man. det var helt okej. men efteråt mådde man inte bra!


kommentarer
Postat av: lilli

åh nom ge mig :D

2009-09-03 @ 19:10:05
URL: http://sofialill.blogg.se/
Postat av: Emma

jag sov jättedåligt, hade ingen som helst matlust och började hallucinera. inget dom nämnde för mig när jag skulle börja med dom, utan det small bara på liksom.

2009-09-04 @ 12:53:45
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0