JAG ÄLSKAR HULEBÄCK

något som jag trodde att jag aldrig skulle skriva,
men fyfan vilken bra skola.

min mobil ringde, privat nummer - brukar aldrig svara, men vafan. det var rektorn och jag tänkte att nu kommer jag få en fet utskällning eller något. men hon frågade bara hur det var och om jag tror att jag skulle orka börja med skolarbetena snart och lite sånt. så nu ska jag träffa henne och min favoritlärare nästa vecka och prata om hur jag ska göra. åh. plötsligt försvann en bit av ångesten.

kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

aww, men vad bra!

2009-10-08 @ 16:27:49
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: Anonym

men..har inte du slutat skolan?

2009-10-09 @ 16:06:27
Postat av: jessica

jo men jag är inte klar med alla kurser än :) de gjorde ett undantag för dom förstod att jag inte mådde bra så jag får lämna in arbeten och sånt senare.

2009-10-09 @ 16:32:46
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0