jag är en vampyr, vampyrer sover inte.

jag kunde inte sova alls. jag låg och tänkte på hur mycket jag verkligen måste se new moon. snart. helst nu. åh. jag får flipp. jag måste se den. jag låg och hade damp och tänkte på vampyrer. skickade sms till mamma och pappa och sa att jag var en vampyr. haha. mamma skrattade. sen låg jag och tänkte på london. om vi kommer iväg i februari. åhhhhhhh. hänga med mina killar igen haha. och kanske the blackout och all time low. omgomgomg. måste snacka lite mer med john be och se om han kan fixa backstage-pass eller nåt. hahaha. ja. det var anledningen till att jag inte kunde somna förrän vid åtta imorse. ojoj. vampyrer och snygga killar. kombinerat är det ju grymt.


kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

kan du inte komma och se den med mig :D?



svar:

president blir bra, då kan du bli homie med obama :>

2009-11-20 @ 12:50:37
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh den va gryyyyyym!man hatar slutet dock:D:D:D:D ><

2009-11-20 @ 13:54:23
Postat av: sandra

ska se den ikväll!

astaggad :d

2009-11-20 @ 14:27:11
Postat av: A

Haha åh, har du kontakt med John Be? Han är så himla söt och mysig <3

2009-11-20 @ 17:58:41
Postat av: jessica

A: haha ja, jag och john be snackar på msn lite då och då! :)

2009-11-21 @ 01:28:50
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0