det här funkar ju inte :(

skrev en lista på saker som jag tänkte göra idag,
gjorde jag något av det? nej, jag låg kvar i sängen till klockan fem och hade ångest istället. imorgon gör vi ett nytt försök.

- tutorial på sminkningen i fredags som några har frågat efter
- fixa en video på engelska eftersom några från youtube har frågat
- låna bok på biblioteket(förslag?)
- gå till vuxenutbildningen och skriva in mig på historia a
- ringa till psykiatrin och skaffa tid
- ta en sväng till gymmet och träna

kommentarer
Postat av: Anonym

böcker: dead until dark - charlaine harris, underdog - torbjörn flygt.

2009-11-17 @ 19:33:32
Postat av: Nayu

Böcker: A million little pieces - James Frey, Extremt högt och otroligt nära - Jonathan Safran Foer. Två av de bästa böckerna jag någonsin läst!

2009-11-17 @ 20:57:33
URL: http://eternalmorning.blogg.se/
Postat av: mari

jag tänkte faktiskt börja läsa dead until dark imorgon. det är den som true blood baseras på tror jag!



fjodor dostojevskij - brott och straff

paulo coelho - alkemisten

robert louis stevenson - the strange case of dr jekyll and mr hyde

dan brown vad som helst

emily brontë - wuthering heights

erlend loe - volvo lastvagnar

2009-11-17 @ 21:35:10
Postat av: mari

jag tänkte faktiskt börja läsa dead until dark imorgon. det är den som true blood baseras på tror jag!



fjodor dostojevskij - brott och straff

paulo coelho - alkemisten

robert louis stevenson - the strange case of dr jekyll and mr hyde

dan brown vad som helst

emily brontë - wuthering heights

erlend loe - volvo lastvagnar

2009-11-17 @ 21:36:00
Postat av: mari

å och bright lights, big city! minns inte författare.

2009-11-17 @ 21:37:24
Postat av: marre

Läs Dan Browns böcker. Davinci-koden, änglar och demoner!

2009-11-17 @ 22:12:24
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

Någon bok av Stieg Larsson ;*

2009-11-18 @ 08:10:52
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: SKÅNINGEN

YES do it, jag gillar hela dig samt ditt utseende.

men det vet du redan O__o

Fniss.



MAKE A VIDEO GIRL!

2009-11-19 @ 10:40:55
URL: http://wiiiings.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0