(500) days of summer

jag måste erkänna att jag hade ganska höga förväntningar på den här filmen och att jag känner mig lite besviken. det var ingen dålig film men jag trodde att den skulle vara bättre. det kanske är en sån film som blir bättre om man ser den några gånger? vad vet jag? det är en och bra och annorlunda film som handlar om kärlek - olycklig sådan. huvudrollerna spelas av joseph gordon-levitt (10 things i hate about you och tredje klotet från solen) och zooey deschanel (the happening och yes man). men jag gillar den trots mina höga förväntningar, jag gillar hur filmen är uppbyggd och att den känns äkta, det är inte den typiska amerikanska kärleksfilmen.

"this is not a love story. this is a story about love."

betyg: 4/5


kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vill verkligen se den här, gillar zoey som skådis.



söt blogg du har!

2009-11-29 @ 17:47:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attityd

vilken gullig liten blogg du har :)

take care! puss :)

2009-11-29 @ 18:12:58
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

du gillar underoath va? har fått för mig det i alla fall haha, aja det jag ville säga är att dom kommer till sverige i mars :) stockholm och lund!

2009-11-29 @ 18:13:50
Postat av: Anonym

hahaha kassaste filmen jag sett på länge faktiskt. riktigt slöseri med tid :(

2009-11-29 @ 18:56:34

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0