uppdatering..

jag vet att jag knappt har uppdaterat alls på senaste. men just nu händer det inte så mycket kul. jag försöker sova bort ångesten och sömnen kommer tidigast vid fem på morgonen, om jag inte sväljer zopiklon innan that is. ska till skolan imorgon, måste prata med min lärare.. med några lärare kanske. allt känns så jävla hopplöst just nu. energin ligger på minus. motivationen ligger waaaay below that.

försöker väl mest hålla mig borta från att bli inlagd. terapi på tisdag. what good will it do? vem vet. att skolan och ångesten kan ta över så sjukt mycket att man tappar all livsglädje. suck. ska bunkra upp med cola och dextrosol imorgon tänkte jag, stay up all night och försöka skriva klart något arbete..

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0