So say goodbye to love,

jahapp. så var det med det. han orkar inte.

kommentarer
Postat av: pinkrainbow@bdb

Alltså, usch. Jag blev helt ledsen nu. Det jag hatar mest är kärlek som inte håller, speciellt när det är folk som förtjänar kärlek, men inte får den, som du. Du kommer hitta någon tillslut, det är jag säker på, men det som har hänt nu är hemskt.

Jag hoppas att allt löser sig snabbt och att du inser att det inte dig det är fel på. Om han ändå fick dig att känna dig otillräcklig och så, så var det nog inte så bra för dig, du förtjänar någon som får dig att må bäst i hela världen.

Ha det bra.

2009-05-31 @ 23:30:31
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb

"So say goodbye to love, and hold your head up high."



Jag blir också ledsen sötis, du förtjäner allt bra!

2009-06-01 @ 00:50:07
URL: http://mangaalcohol.blogg.se/
Postat av: sandra

åh. jag vet inte vad jag ska säga

för normaltsett brukar ingenting hjälpa.

men jag tror du har människor irl som stöttar dig

och jag säger bara att du ska ta åt dig, och hoppas det hjälper :)

2009-06-01 @ 17:25:09
Postat av: Emelie nl

Att bli dumpad innan studenten är något av det värsta... att stå på flaket och tänka, "va ska jag göra? jag är helt ensam!"

Men man ska vara stark! vilket du verkar att vara! :)

2009-06-03 @ 23:30:12
URL: http://bortajavel.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0