ovärd dag? svar ja.


började ju med stadsvandring i spöregn. åka till skolan. vänta 2½ timma på lektion. en lektion med tre redovisningar. bara titta på. en aning långtråkigt. långa pauser. fick sluta senare och missade självklart bussen och fick vänta i 25 minuter. en äckligt påtänd snubbe med hund försökte stöta på mig. i mölnlycke.

nu är jag hur hungrig som helst, mamma kommer hem vid sju. borde skriva mitt religionsarbete som ska in idag. men mina fina vänner vill leka med mig och jag vill träffa dom. fått ny tid för terapi som jag inte orkar lägga tid på just nu. fick i alla fall en härlig lönespec på 521 kr - för en dags arbete, fiiiint. vilket är nästan lika mycket som jag spenderade på bussbiljetter som jag köpte idag. försöker vinna en auktion på tradera med.

fin fredag. heh.

kommentarer
Postat av: maria

han den påtända gubben med hund hänger ju alltid där :< och är ju alltid påtänd. så jävla hemskt

2009-05-09 @ 16:40:47
Postat av: jessica

jag tycker synd om hunden :(

2009-05-09 @ 17:05:06
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0